Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Γράμμα ενός πατέρα




Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ... (Σκέψεις ενός μπαμπά εξ αποστάσεως...) Πολλές φορές αυτά που θεωρούμε "μικρά" και "ασήμαντα", άμα τα στερηθούμε, καταλαβαίνουμε τη σημασία τους ... Το συγκεκριμένο γνωστό τραγούδι το έλεγα κάθε μέρα στην κόρη μου, κάθε πρωί: "Καλημέρα, τι κάνεις να 'σαι πάντα καλά κι όταν είσαι κοντά μου κι όταν είσαι μακριά να 'ναι κάθε σου μέρα μια καινούργια αρχή καλημέρα τι κάνεις σ' αγαπάω πολύ ..." Εδώ και καιρό δεν έχω τη δυνατότητα να πω "καλημέρα" στην κόρη μου ... Ποιος να 'ξερε ότι το τραγούδι αυτό με κάποιο τρόπο θα έβγαινε προφητικό και τώρα θα ήμασταν μακριά; Όσοι έχετε τη δυνατότητα να πείτε μια καλημέρα, μια καληνύκτα, να φάτε πρόγευμα ή γεύμα ή δείπνο μαζί, να τους πείτε ένα παραμύθι, να παίξετε με τα παιδιά σας, να τ' αγκαλιάσετε, να τα φιλήσετε, να τους πείτε "σ' αγαπώ", να πάτε ένα περίπατο μαζί, να ... να ... να ... ... κάντε το! Όσο ασήμαντο και να σας φαίνεται κάτι μια δεδομένη στιγμή, όσες δουλειές ή υποχρεώσεις και να 'χετε που να θεωρείτε ότι έχουν προτεραιότητα, στην πραγματικότητα μεγαλύτερη προτεραιότητα έχουν (ή πρέπει να έχουν) τα παιδιά μας ... Και τα παιδιά τι θέλουν; Αγάπη θέλουν πάνω απ' όλα ... Και η κουβέρτα της αγάπης, υφαίνεται σιγά - σιγά, βελονιά - βελονιά, μέσα από όλα αυτά τα μικρά και ασήμαντα πράγματα ... Γι' αυτό να υφάνετε κι εσείς την κουβέρτα της αγάπης για τα παιδιά σας, γιατί αυτό είναι που θέλουν και χρειάζονται τα παιδιά σας από εσάς, αλλά και γιατί βαθιά μέσα σας, όσο ασήμαντα και να τα θεωρείτε, κι εσείς νιώθετε την ανάγκη να υφάνετε την κουβέρτα αυτή προς τα παιδιά σας ... Κάντε το, γιατί ποτέ κανείς δε γνωρίζει αν θα έχει πάντα την ευκαιρία να δείξει στα παιδιά του πόσο τα αγαπά ... Καλημέρα κορούλα μου ... Να 'σαι πάντα καλά ... Κι όταν είσαι κοντά μου, κι οταν είσαι μακριά ... Ο μπαμπάς σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου